Zpět na Doručení

Balíček mi přišel poškozený, co mám dělat?

Pokud již při přebírání balíčku vidíte, že je poškozený, tento balík nepřebírejte. Dopravce nám jej zašle zpět a my vám pošleme nový.

V případě, že byl balík z vnější strany v pořádku, ale uvnitř se nachází poškozené zboží, neváhejte se na nás obrátit. Společně celou věc vyřešíme.

Kontaktovat nás můžete e-mailem (eshop@bigshoes.cz) či telefonicky (+420 575 570 943).

Nenašli jste odpověď na svou otázku?

Nechte nám své číslo a my Vám zdarma zavoláme!

« Zpět do obchodu

Hledat: ""

0 ks
Košík: 0
0 ks
0 ks
Oblíbené
X

nebo přihlásit pomocí
  • Hlavní výhody registrace:
  • - objednávka na pár kliknutí, díky uloženým údajům
  • - online přehled o stavu Vaší objednávky
  • - detaily všech předchozích objednávek

nebo rychlá registrace pomocí

Zapomenuté heslo

Pošleme Vám do e-mailu odkaz na změnu hesla.

Zákaznická karta