V případě, že jste objednávku ještě neodeslali do našeho systému, máte možnost objednávku editovat.
Pokud jste objednávku do systému již odeslali a potřebujete v objednávce provést nějakou úpravu, kontaktujte co nejdříve po vytvoření objednávky naši zákaznickou podporu.
Možnost úpravy objednávky závisí na tom, v jaké fázi se objednávka právě nachází. Pokud objednávka nebyla ještě zpracována, dají se v rámci komunikace se zákaznickou podporou změnit některé její parametry (velikost obuvi či kontaktní údaje).
Vždy si tedy před odesláním objednávky pečlivě zkontrolujte nejen obsah košíku, ale také dodací údaje, formu úhrady i zvoleného přepravce. V případě jakékoliv komplikace se obraťte na náš tým zákaznické podpory.
Doprava na vše ZDARMA | Vrácení zcela ZDARMA | Odeslání do 48 hodin | Vše skladem | 33 prodejen v ČR
Hledat: ""