Zpět na Reklamace

Jak dlouho trvá reklamace?

Reklamaci můžete podat 2 způsoby:

  • podáním na kterékoli z našich kamenných prodejen (jejich seznam najdete zde),
  • odesláním objednávky přes dopravce.

V případě, že podáte reklamaci na kamenné prodejně, obdržíte písemné potvrzení o převzetí a zahájení reklamace. Při odeslání zásilky přepravcem zasíláme informace o zahájení reklamace e-mailem. Na vyřízení reklamace máme až 30 dnů ode dne uplatnění, pokud neexistuje se zákazníkem domluvena delší lhůta.

V případě, že by reklamace nebyla vyřízena do 30 dnů od uplatnění, obraťte se na naši zákaznickou linku. V takovém případě máte právo odstoupit od smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu.

Podrobnější informace o průběhu a vyřízení reklamace najdete zde.

Nenašli jste odpověď na svou otázku?

Nechte nám své číslo a my Vám zdarma zavoláme!

« Zpět do obchodu

Hledat: ""

0 ks
Košík: 0
0 ks
0 ks
Oblíbené
X

nebo přihlásit pomocí
  • Hlavní výhody registrace:
  • - objednávka na pár kliknutí, díky uloženým údajům
  • - online přehled o stavu Vaší objednávky
  • - detaily všech předchozích objednávek

nebo rychlá registrace pomocí

Zapomenuté heslo

Pošleme Vám do e-mailu odkaz na změnu hesla.

Zákaznická karta